Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
radar

Skrzynka skarg i zażaleń

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

ja się pytam co to ma być!?! Godzina 11, a newsów brak! LUDZIE!!! Ja od ósmej siedzę w pracy i muszę mieć co robić!

 

 

 

;)

 

radar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od ósmej siedzę w pracy i muszę mieć co robić!

 

Napisz newsa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz newsa :)

Obawiam się, że nie mogę używać komputera firmowego w celu niezgodnym z jego przeznaczeniem :)

 

"Pomorek"... 12:25 i nadal nic. Było na weekend Mariusza lub Anny? ;)

 

 

BTW. Zwróciłem kolejny raz uwagę na Twoją stopkę i tak sobie pomyślałem, że ten tachion to trochę jak szybki Lopez:)

 

Leży w łóżku Szybki Lopez z kochanką i nagle rozlega się pukanie do drzwi:

- Uciekaj! To na pewno mój mąż!

Więc Szybki Lopez wyskoczył przez okno.

Kobieta otwiera drzwi, a tam stoi Szybki Lopez i mówi:

- Zapomniałem spodni.

 

radar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW. Zwróciłem kolejny raz uwagę na Twoją stopkę i tak sobie pomyślałem, że ten tachion to trochę jak szybki Lopez:)

 

Niezłe, nie znałem. Rzeczywiście, wygląda na to, że Lopez też potrafi zaburzać przyczynowość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy padakę techniczną. Provider umywa ręce, a wśród pakietów wychodzących ponad 50% błędów. Nie śpimy, nie weekendujemy. Próbujemy coś wywalczyć, na razie z marnym skutkiem. Prosimy o wyrozumiałość...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy padakę techniczną. Provider umywa ręce, a wśród pakietów wychodzących ponad 50% błędów. Nie śpimy, nie weekendujemy. Próbujemy coś wywalczyć, na razie z marnym skutkiem. Prosimy o wyrozumiałość...

 

Macie całą moją wyrozumiałość ! jest to dla mnie dość łatwe bo nie zauważyłem problemów z KW :) Trzymam kciuki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Częściowo sobie poradziliśmy (dzięki, Przemo).

Jest tak:

- dużo błędów w pakietach wychodzących, wahania sygnału. Używamy komputera z Linuksem (połączenie na kablu) i z Win7 (bezprzewodowo). Win 7 znacznie lepiej sobie radzi. Linux + Firefox praktycznie nie daje rady. Lepiej działa z Operą i Chromem. Ale na obu komputerach widać problemy.

- Przemo poradził, by spróbować skrócić długość pakietu. Poskutkowało. Można pracować. Speedtest pokazuje, że 3-krotnie spadła prędkość pobierania, ale pojawiła się prędkość wysyłania (przed skróceniem pakietów tego testu nie udawało się wykonać).

- problem mam tylko podczas łączenia się tym linuksowym kompem. Jeśli go wyłączę, to później nie mogę się połączyć. Muszę przepiąć kabelek do windowego kompa, połączyć się z modemem, ustawić mu domyślną wielkość pakietów (0 - default), potem znowu przepiąć kabel, połączyć się Linuksem i ponownie ograniczyć wielkość pakietów.

Ma ktoś jakiś pomysł, co z tym zrobić?

Bo technik z UPC zjawi się dopiero w środę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakiś pomysł, co z tym zrobić?

Bo technik z UPC zjawi się dopiero w środę.

 

Nie do końca rozumiem sytuację ale spróbuję: podobne objawy miałem przy uszkodzonej karcie sieciowej albo (co na jedno wychodzi) niskiej jakości kablu i..... przy robaku wyżerającym pasmo.

Jeśli nie pojawiły się jakieś nowe procesy wyżerające pasmo, to obstawiam uszkodzenie karty. Jeśli możecie wstawcie drugą kartę i przerzućcie ruch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że uszkodzony jest albo ich modem, albo coś innego od modemu w ich stronę. Bo problemy są na dwóch komputerach łączycych się w dwa różne sposoby. Obaczym, co powie ich technik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc UPC poinformowało mnie w środę, że tak w ogole to oni mają awarię i usuną ją dzisiaj do 17. A dzisiaj mnie poinformowali, że tak w ogóle to usuną ją w poniedziałek do 17. I jakoś nie przeszkadza im fakt, że w umowie stoi jak byk napisane, że awarie usuwają w ciągu 2 dni roboczych. A informowałem ich o niej tydzień temu w piątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest z dużymi firmami. Najsmutniejsze jest to, że idąc do punktu firmy w okienkach siedzą średnio rozgarnięci ludzie, co niewiele mogą więcej poza wysłuchaniem nas i zaoferowaniem kolejnej ulotki, na maile odpowiadają szablonami ludzie-roboty, a dzwoniąc na call-center za każdym razem rozmawiamy z inną osobą i od początku trzeba wszystko tłumaczyć. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...