Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Ryan Payton porzuca Halo 4

Rekomendowane odpowiedzi

Ryan Payton, dyrektor kreatywny zespołu tworzącego gry z serii Halo, postanowił rozstać się ze swoim pracodawcą. To poważny problem dla Microsoftu, gdyż właśnie powstaje 4. część tej niezwykle popularnej serii, a Payton był kluczową osobą w zespole.

Halo od początku została pomyślana jako trylogia, jednak okazała się tak olbrzymim sukcesem, że zdecydowano o produkcji kolejnej części. Nad jej rozwojem pracuje grupa zwana 343 Industries, a Payton był jednym z najważniejszych jej członków.

W Microsofcie przeżyłem wspaniałe chwile. Nie żałuję ani jednego dnia tam spędzonego. Ale po latach pracy doszedłem do punktu, w którym już mnie to nie bawi - stwierdził Payton w rozmowe z serwisem Kotaku.

Jego zdaniem Halo 4 będzie świetną grą, ale nie taką, jaką on by chciał, żeby była. Dodaje przy tym, że na rozstanie się z zespołem wpłynęły liczne czynniki, w tym przyczyny osobiste - jego matka walczy właśnie z nowotworem.

Payton założył własne studio projektowe Camouflaj, które rozpoczęło już prace nad dwoma własnymi tytułami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • przez KopalniaWiedzy.pl
      In-Fusio, firma specjalizująca się w tworzeniu gier na telefony komórkowe, pozwała Microsoft, oskarżając giganta o złamanie umowy. Francuskie przedsiębiorstwo poinformowało w 2005 roku, że podpisało z Microsoftem trzyletni kontrakt na przeniesienie gry Halo – wielkiego przeboju dla Xboksa – na telefony komórkowe. Kontrakt dawał In-Fusio prawo do wyłączności.
      Obecnie In-Fusio oskarżyło Microsoft o to, iż koncern nie zaakceptował gry, a mimo to ciągle domaga się od In-Fusio opłat za wyłączność do tytułu.

      Zgodnie z naszą umową wygląd Halo dla telefonów komórkowych musi zostać najpierw zaakceptowany przez Microsoft. Ale koncern nie może odrzucić go bez podania rozsądnych przyczyn – napisano w pozwie.
      Microsoft pokrzyżował plany In-Fusio. W ciągu ostatnich 11 miesięcy Microsoft zaakceptował wstępną wersję Halo stworzoną przez In-Fusio, a następnie odrzucił kolejną wersję, nie wyjaśniając do końca swojej decyzji i uniemożliwiając w ten sposób spełnienie wymagań, koniecznych do otrzymania zgody na wypuszczenie gry – napisali przedstawiciele In-Fusio.
      Z przekazanych przez In-Fusio informacji wynika, że koncern Gatesa zaakceptował Halo Portal, usługę, która umożliwia pobieranie dzwonków i tapet na telefon komórkowy. Gdy jednak In-Fusio próbowało rozwijać samą grę, pomiędzy lutym i wrześniem 2006 Microsoft odrzucił co najmniej 4 jej projekty, nie wyjaśniając powodów swojej decyzji.
      Co prawda koncern zgodził się w związku z tym na przesunięcie terminu, w którym In-Fusio miało wnieść opłaty licencyjne, jednak niedawno znowu zaczął się ich domagać. Dlatego też francuska firma zdecydowała się na wniesienie sprawy do sądu.
      Przedstawiciele Microsoftu odmówili komentarza.
      Obie firmy współpracują ze sobą od 2004 roku. Dotychczas In-Fusio stworzyło mobilne wersje takich gier jak Midtown Madness 3, Zoo Tycoon 2, Age of Empire 2, Banjo-Kazooie, Sabre Wulf i It’s Mr. Pants.
       
    • przez KopalniaWiedzy.pl
      Firma BigfootNetworks ogłosiła powstanie interesującej karty sieciowej dla graczy komputerowych. Urządzenie o nazwie Killer Network Interface Card korzysta z architektury Flexible Network Architecture, która ma umożliwić uzyskanie podczas rozgrywki w Sieci jak największej liczby klatek na sekundę.
      Na karcie zastosowano 400-megahercowy procesor Killer Network Processor Unit oraz 64 megabajty pamięci DDR PC2100. Urządzenie wyposażono w technologię MaxFPS, która odciąża procesor komputera, przejmując obliczenia związane z ruchem w Sieci, UltimatePing mającą zapewnić maksymalnie krótkie czasy odpowiedzi oraz GameFirst, która nadaje sieciowej rozgrywce najwyższy priorytet i obniża priorytet ruchu z innych uruchomionych aplikacji.
      Kartę wyposażono w interfejs 10/100/1000 Ethernet, wyjścia RJ-45 i USB 2.0 oraz magnezowe radiatory.
      Killer Network Interface Card trafi do sklepów 16 sierpnia. Jej cena nie jest na razie znana.
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...