Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Sony rozwiewa wątpliwości

Rekomendowane odpowiedzi

Sony reklamuje swoje tablety i smartfony jako urządzenia wodoodporne. Na reklamach widzimy, jak świetnie radzą sobie one po zamoczeniu i dowiadujemy się, że użytkownik nie powinien zbytnio przejmować się jeśli narazi urządzenie Xperia na kontakt z wodą. Rzeczywistość odbiega jednak od świata reklamy.

Owszem Sony testowało swoje urządzenia pod wodą. Jednak, jak się dowiadujemy, testy w warunkach laboratoryjnych wyglądały w ten sposób, że "urządzenia są delikatnie wkładane do zbiornika z wodą z kranu i zanurzane na głębokość 1,5 metra. Po 30 minutach są delikatnie wyjmowane i sprawdza się czy działają". Tymczasem na reklamach widzimy właściciela Xperii, który wskakuje z nim do wody i wykonuje zdjęcia. Reklama sugeruje tez, że nie musimy przejmować się, jeśli na Xperię pada deszcz.

Wątpliwości rozwiewa przedstawiciel Sony, który stwierdził, że "poruszanie lub używanie urządzenia pod wodą nie było testowane. Istnieje wiele czynników, których wpływu nie mogliśmy ocenić (na przykład ruchu wody czy jej ciśnienia podczas poruszania się) gdy urządzenie znajduje się pod wodą. Dlatego też nie zalecamy zanurzania urządzenia Xperia Z5".

 

 


« powrót do artykułu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Twoja reklamacja została odrzucona oraz utraciłeś gwarancję na telefon, gdyż używałeś go do góry nogami, a w takiej pozycji go nie testowaliśmy."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Astro

 

 

"poruszanie lub używanie urządzenia pod wodą nie było testowane. Istnieje wiele czynników, których wpływu nie mogliśmy ocenić (na przykład ruchu wody czy jej ciśnienia podczas poruszania się) gdy urządzenie znajduje się pod wodą. Dlatego też nie zalecamy zanurzania urządzenia Xperia Z5"

 

Cóż, Jasiu z Dolnej Łąki posiada odpowiednie koryto dla krów, w którym przy naprawdę niewielkim nakładzie na odpowiednie czujniki można to zrobić. Myślę, że kwestia braku elementarnej wiedzy jest motorem napędowym takiego "marketingu".


Dodam, że chodzi mi o brak wiedzy statystycznego odbiorcy. Kura łyknie ziarno, a nie myślałem o tym, który je sypie. To ostatnie możecie ocenić sami; okazja czyni…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...