Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Apple najbardziej wartościową marką świata

Rekomendowane odpowiedzi

Apple jest najbardziej wartościową marką na świecie. Koncern z Cupertino pokonał Coca-Colę, która przez 13 lat znajdowała się na czele listy przygotowywanej co roku przez firmę konsultingową Interbrand. W ciągu roku wartość znaku firmowego Apple wzrosła o 28%, do 98,3 miliarda USD.

Firmy technologiczne są niezwykle silnymi markami. Wśród pięciu najbardziej wartościowych znaków firmowych aż cztery należą do przedsiębiorstw działających w branży IT. Na drugim miejscu zestawienia Interbrand znajdziemy Google'a. Firma Page'a i Brina może pochwalić się aż 34-procentowym wzrostem wartości marki. Zdaniem Interbrand znak firmowy wyszukiwarkowego koncernu jest warty 93,3 miliarda dolarów. Wieloletni lider rankingu, Coca-Cola, znalazł się na 3. pozycji. Wartość jej znaku oceniono na 79,2 miliarda USD, co oznacza 2-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na czwartym miejscu umieszczono IBM-a (78,8 mld, 4% wzrostu), a na piątym wymieniono Microsoft (59,5 mld, 3% wzrostu).

Wśród pierwszych 10 najbardziej wartościowych marek znajdziemy jeszcze GE, McDonald's, Samsunga, Intela i Toyotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...