Jump to content
Forum Kopalni Wiedzy
Sign in to follow this  
KopalniaWiedzy.pl

Pomóc dzieciom bez powiadamiania oprawcy

Recommended Posts

Hiszpańska fundacja ANAR (Ayuda a Niños y Adolescentes en Riesgo), która przeciwdziała przemocy wobec dzieci i młodzieży, rozpoczęła kampanię reklamową z 2 równoległymi przekazami. Na jednym i tym samym plakacie dorośli widzą komunikat zwiększający świadomość zjawiska, a dzieci poniżej 10. r.ż. telefon linii zaufania.

Rozwiązaniem kwestii technicznych akcji "Tylko dla dzieci" (Sólo para niños) zajmowali się eksperci z agencji Grey. Na bilboardach zastosowano stereogramy soczewkowe. Założono przy tym, że przeciętny dorosły mierzy ok. 175 cm, a dziecko do 10. r.ż. ok. 135 cm. Ponieważ wzrost przekłada się na kąt spoglądania, to dzięki rastrowi dorosły widzi twarz malucha i hasło "Niekiedy przemoc jest widoczna jedynie dla maltretowanego dziecka", a dziecko pobitego rówieśnika z rozciętą wargą oraz napis "Jeśli ktoś cię krzywdzi, zadzwoń do nas, a my ci pomożemy".

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...