Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Yahoo! podpisał umowę z Google'em

Rekomendowane odpowiedzi

Yahoo! podpisał z Google'em umowę na wyświetlanie reklam. Pojawią się one na wielu witrynach Yahoo! na całym świecie. Umowa powinna być korzystna dla obu stron. Yahoo! zyska kolejne źródło dochodów, a Google - kolejne miejsce, gdzie będą pojawiały się jego reklamy.

Szczegóły porozumienia nie zostały ujawnione. Wiadomo, że nie jest to umowa na wyłączność, gdyż od kilku lat Yahoo! ma podobną umowę z Microsoftem. Dodając Google'a do naszej listy światowej klasy partnerów dostarczających reklamę kontekstową, będziemy mogli zapewnić użytkownikom reklamę, która jeszcze lepiej odpowiada ich potrzebom - oświadczyli przedstawiciele portalu.

Przeciętny użytkownik nie zauważy żadnej różnicy w wyświetlaniu pomiędzy reklamami od dotychczasowych partnerów, a reklamami Google'a.

Przypomnijmy, że od siedmiu miesięcy na czele Yahoo! stoi Marissa Meyer, była menedżer z Google'a. Wydaje się, że po latach problemów, burzliwych zmian zarządu i coraz większych kłopotów finansowych, Yahoo! zaczyna odzyskiwać stabilność. Ostatnio firma poinformowała o lepszych niż oczekiwane wynikach finansowych za IV kwartał 2012 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na czele Yahoo! stoi Marissa Meyer, była menedżer z Google'a

 

Cóż za zbieg okoliczności… ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...