Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
natifreediver

Relacje rodzinne - praca magisterska

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem studentką ostatniego roku psychologii, na etapie pisania pracy magisterskiej o komunikacji miedzy rodzicami a dziećmi. Poszukuje chętnych do udziału w badaniu dotyczącym powyższego tematu. Ankieta jest niestety dość długa (20-25 min) ale nie mogę jej skrócić gdyż zaburzyłoby to wyniki, więc proszę o wytrwałość..

Zapraszam wszystkich chętnych do pomocy i dziękuję za poświęcony czas:)

 

http://www.ebadania.pl/0c708667a098dee3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość macintosh

jak wypełnię - czy wyświetli się diagnoza? lub będziesz mogła mi coś powiedzieć/napisać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość macintosh

Czemu pytania się powtarzają?

Chyba lepsza byłaby stymulowana ocena opisowa, co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście jak tylko skończę badanie mogę przesłać wyniki chętnym osobom. Jednak żadna diagnoza się nie wyświetli:) To badanie nie jest badaniem diagnostycznym i ma na celu wykazać zależności między pewnymi grupami osób oraz przetestować moje hipotezy, które chętnie ujawnię po zakończeniu badania:)

 

pytania powtarzają się specjalnie:) Ta część badania nie jest moim oryginalnym tworem i została mi udostępniona przez promotorkę mojej pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość macintosh

1a)Czasami brakuje mi: "w ogóle nie dochodzi do takich sytuacji" - przez to wynik mojego klikania może być mylący. Bo czasem to pytanie zakłada, że coś JEST i wystarczy powiedzieć jakie to jest - ale to nie ma sensu, za mało opcji

(opcji : nie dochodziło do takich sytuacji, albo, że nie poruszam takich tematów - odpowiedz nigdy nie oddaje czy takie rozmowy zachodziły lub nie)

1b)Czasem zakres odpowiedzi nie pasuje do charakteru pytania.