Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Rekwizyty na wagę krwi

Rekomendowane odpowiedzi

FOX Portugal wpadł na nietypowy sposób promocji 4. sezonu serialu "Żywe trupy" ("The Walking Dead"). W porozumieniu z Instituto Português do Sangue e da Transplantação (IPST) otwarto działający czasowo sklep, w którym walutą była krew (1200 ml odpowiadało 22,98 EUR). Im więcej ktoś jej oddał, tym więcej związanych z filmem przedmiotów mógł sobie wybrać.

To, co się stało, przeszło najśmielsze oczekiwania pomysłodawców: w porównaniu do zeszłego roku, krwiodawstwo wzrosło bowiem o 571%, przy czym 67% osób oddawało krew po raz pierwszy.

Na fali odniesionego sukcesu specjaliści od reklamy planują pojawienie się "krwistych" sklepów w innych państwach: Hiszpanii, Holandii, Turcji, Brazylii, Argentynie, Kolumbii oraz USA.

 

 



« powrót do artykułu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...