Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Reklamowa archeologia przystankowa

Rekomendowane odpowiedzi

Aby wypromować najnowszą wystawę, Muzeum Sztuki Współczesnej z Chicago uciekło się do nietypowej reklamy-zdrapki. Stojący na przystanku autobusowym ludzie mogą ścierać wierzchnią warstwę billboardu.

Symbol łopaty zachęca do zabawienia się w archeologa. Pod spodem znajdują się obrazy zgromadzone na "The Way of the Shovel: Art as Archaeology".

Wystawę można oglądać od 9 listopada 2013 r. do 9 marca 2014 r. Jej częścią są nie tylko dzieła sztuki, ale i historia skrawka lądu, na którym wznosi się budynek Muzeum.

Podświetlane reklamy powstały dzięki agencji Classic Color.



« powrót do artykułu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...