Jump to content
Forum Kopalni Wiedzy
Sign in to follow this  
KopalniaWiedzy.pl

Uświadamianie przez 'wywoływanie' na zimno

Recommended Posts

Shine (Safer Homes In NZ Everyday), organizacja przeciwdziałająca przemocy domowej w Nowej Zelandii, nawiązała współpracę z agencją reklamową Whybin/TBWA. Po burzy mózgów powstały podkładki pod piwo ze zdjęciem wydrukowanym za pomocą termoaktywnego tuszu. Gdy postawi się na nich zimną butelkę albo kufel, na twarzy kobiet i dzieci pojawiają się siniaki. Twórcy zdecydowali się na takie właśnie medium, bo jak twierdzą, dowody świadczą o tym, że alkohol pozostaje "głównym katalizatorem przemocy domowej".

Trzydziestego kwietnia podkładki przetestowano w barze Andiamo w Auckland. Rozwiązanie zadziałało, można więc było zacząć planować szerzej zakrojone akcje. Gdy wyprodukowano odpowiednią liczbę podstawek, trafiły one do kilku barów zarówno z biednych, jak i bogatych dzielnic, bo statystyki pokazują, że przemoc nie jest powiązana ze stanem posiadania i dochodami.

Projekt zgłoszono do udziału w tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...