Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Pomoc z Facebooka...

Rekomendowane odpowiedzi

Brazylijska odnoga sieci odzieżowej C&A wyciągnęła pomocną dłoń do wszystkich, którzy sami nie potrafią się zdecydować, co kupić. W ramach inicjatywy Fashion Like w sklepie w São Paulo pojawiły się podłączone do Facebooka wieszaki, na których wyświetla się liczba osób, które polubiły dany model ubrania.

Wieszaki wyposażono w wyświetlacze LED. Autorzy pomysłu przekonują, że to świetna opcja dla kogoś, kto przed zakupem musi się z kimś skonsultować. Ponieważ, wg marketingowców, druga opinia to nadal za mało, warto skorzystać z podpowiedzi udzielanych za pośrednictwem facebookowego profilu C&A Brasil. Pytanie tylko, czy opinia tysiąca nieznajomych jest bardziej miarodajna niż rada przyjaciela. Poza tym moda jest w dużej mierze czymś subiektywnym, skąd zatem obcy mają wiedzieć, co dla kogoś najlepsze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...