Ciekawe dane, które niestety widać dość boleśnie w polskich firmach handlujących sprzętem komputerowym. Część tego spadku można wytłumaczyć kwestiami technologicznymi oraz marketingowymi, ale trzeba też pamiętać o spowolnieniu gospodarczym - ludzie i firm naprawdę oglądają gotówkę z każdej strony i ekstrawaganckie technologie to nie jest ich największy problem. Za jakiś czas sytuacja powinna się zmienić i nagle będziemy rozmawiać o tym, kto ma największe wzrostu. Imponujące są wyniku Lenovo, które prowadzi naprawdę przemyślaną politykę ekspansji - ja natknąłem się na tą firmę w momencie, kiedy moja firma wyposażyła nas w ThinkPad T430 i muszę powiedzieć, że byłem pod sporym wrażeniem. Wcześniej używałem HP i Toshiby i widzę jakościową przepaść. Czytałem potem sporo o Lenovo i wygląda na to, że ta firma ostro stawia na innowację i design, to dość ważne rzeczy dla mnie.