Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Reklamy wideo trafią do wyszukiwarki Google'a?

Rekomendowane odpowiedzi

Google eksperymentuje z automatycznie odtwarzającymi się reklamami wideo w swojej wyszukiwarce. Na ślad takich eksperymentów trafiła Jennifer Sleg z serwisu TheSEMPost. Reklamy pojawiają się w Knowledge Panel podczas wyszukiwań dotyczących filmów i programów telewizyjnych. Reklama taka zawiera podstawowe informacje o wyszukiwanym obrazie, takie jak datę premiery czy listę aktorów.

Reklama została wyposażona w ścieżkę audio, jednak szczęśliwie ta uruchamia się tylko po kliknięciu na reklamę. Wydaje się też, że materiał jest odtwarzany automatycznie tylko na komputerach stacjonarnych. Użytkownicy urządzeń mobilnych muszą nań kliknąć, by uruchomić odtwarzanie. "Cały czas prowadzimy prace mające na celu polepszenie jakości wyszukiwania, jednak w tej chwili nie mamy nic nowego do zakomunikowania", stwierdzili przedstawiciele Google'a pytani o reklamy wideo. Oczywiście testy są na razie prowadzone w ograniczonym zakresie, więc większość z nas nie zobaczy wspomnianej reklamy.

Google najwyraźniej szuka kolejnych źródeł przychodów. Slegg zauważyła, że materiały wideo nie były oficjalnymi materiałami promocyjnymi, co może oznaczać, że Google wystawi na sprzedaż kolejne miejsce w swojej wyszukiwarce. W ten sposób każda firma będzie mogła zareklamować swoje towary i usługi w formie materiału wideo w Knowledge Panel.

Jeszcze w kwietniu informowaliśmy, że Google ma zamiar dołączyć do Chrome'a adblockera, który będzie blokował najbardziej uciążliwe typy reklam, w tym automatycznie uruchamiające się reklamy wideo z dźwiękiem. Wiceprezes Google'a ds. reklamowych i komercyjnych Sridhar Ramaswamy napisał na blogu, że filtr ten będzie działał również w przypadku reklam autorstwa Google'a lub serwowanych przez jego usługi. Po co zatem Google eksperymentuje z formatem, który chce blokować?


« powrót do artykułu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję reklamy przed wyświetleniem wyników wyszukiwania.

 

 

 

Po co zatem Google eksperymentuje z formatem, który chce blokować?

 

Pytanie retoryczne — reklamy będą wyświetlać się w innych przeglądarkach. Po to, by skusić na przejście na Syfrome.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Astro

Przy okazji, pewne inne nieporozumienie:

 

 

zareklamować swoje towary i usługi w formie materiału wideo w Knowledge Panel.

Co to ma wspólnego z wiedzą? Pewnie będzie małymi literkami, ale chodzi o to, że my ci kijek w odbyt, a ty i tak szczęśliwy będziesz. Taka wiedza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...