Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Drzwi pociągu do Europy...

Rekomendowane odpowiedzi

Chcąc promować swoje usługi, francuskie koleje Société nationale des chemins de fer français (SNCF) nawiązały współpracę z agencją reklamową TBWA Paris. W kampanii "Europa jest tuż obok" (Europe, It's Just Next Door) wykorzystano jaskrawo pomalowane drzwi z nazwami miast, po których otworzeniu można się przenieść do różnych miejsc na terenie Starego Kontynentu. I to dosłownie, bo ukryte za nimi ekrany wyświetlają w czasie rzeczywistym rozgrywające się tam wydarzenia.

Gdy śmiałek otwiera drzwi do Mediolanu, pojawia się naśladujący jego ruchy mim. W Barcelonie tańczą hiphopowcy, a w Brukseli można zamówić sobie portret.

Te interaktywne, zabawne doświadczenia nie tylko wytworzyły wielokulturowe związki między Europejczykami, ale i pozwoliły nam wszystkim uświadomić sobie pod koniec dnia, że Europa czeka tuż obok - podsumowują pracownicy agencji.

 

 



« powrót do artykułu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...