Jump to content
Forum Kopalni Wiedzy
Sign in to follow this  
KopalniaWiedzy.pl

Uświadamianie przez 'wywoływanie' na zimno

Recommended Posts

Shine (Safer Homes In NZ Everyday), organizacja przeciwdziałająca przemocy domowej w Nowej Zelandii, nawiązała współpracę z agencją reklamową Whybin/TBWA. Po burzy mózgów powstały podkładki pod piwo ze zdjęciem wydrukowanym za pomocą termoaktywnego tuszu. Gdy postawi się na nich zimną butelkę albo kufel, na twarzy kobiet i dzieci pojawiają się siniaki. Twórcy zdecydowali się na takie właśnie medium, bo jak twierdzą, dowody świadczą o tym, że alkohol pozostaje "głównym katalizatorem przemocy domowej".

Trzydziestego kwietnia podkładki przetestowano w barze Andiamo w Auckland. Rozwiązanie zadziałało, można więc było zacząć planować szerzej zakrojone akcje. Gdy wyprodukowano odpowiednią liczbę podstawek, trafiły one do kilku barów zarówno z biednych, jak i bogatych dzielnic, bo statystyki pokazują, że przemoc nie jest powiązana ze stanem posiadania i dochodami.

Projekt zgłoszono do udziału w tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...