Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Uświadamianie przez 'wywoływanie' na zimno

Rekomendowane odpowiedzi

Shine (Safer Homes In NZ Everyday), organizacja przeciwdziałająca przemocy domowej w Nowej Zelandii, nawiązała współpracę z agencją reklamową Whybin/TBWA. Po burzy mózgów powstały podkładki pod piwo ze zdjęciem wydrukowanym za pomocą termoaktywnego tuszu. Gdy postawi się na nich zimną butelkę albo kufel, na twarzy kobiet i dzieci pojawiają się siniaki. Twórcy zdecydowali się na takie właśnie medium, bo jak twierdzą, dowody świadczą o tym, że alkohol pozostaje "głównym katalizatorem przemocy domowej".

Trzydziestego kwietnia podkładki przetestowano w barze Andiamo w Auckland. Rozwiązanie zadziałało, można więc było zacząć planować szerzej zakrojone akcje. Gdy wyprodukowano odpowiednią liczbę podstawek, trafiły one do kilku barów zarówno z biednych, jak i bogatych dzielnic, bo statystyki pokazują, że przemoc nie jest powiązana ze stanem posiadania i dochodami.

Projekt zgłoszono do udziału w tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...