Skocz do zawartości
Forum Kopalni Wiedzy
KopalniaWiedzy.pl

Yahoo szykuje "inteligentne" reklamy

Rekomendowane odpowiedzi

Yahoo! zaprezentuje dzisiaj usługę SmartAds, która ma umożliwić firmie zwycięstwo w wyścigu technologii reklamy behawioralnej. Nowa „inteligentna” reklama będzie wyświetlała użytkownikowi to, czym potencjalnie jest najbardziej zainteresowany.

SmartAds ma pomóc dostawcom reklamy w analizowaniu zachowania użytkowników na bieżąco i kierowania do nich odpowiedniej treści. Osobie, która szukała ostatnio w Sieci np. lodówki, wyświetlą się reklamy lodówek wraz z cenami i adresami pobliskich sklepów.

Skomplikowana technologia SmartAds ma dość prosty cel: wyświetlenie odpowiedniej osobie odpowiedniej reklamy wówczas, gdy będzie najbardziej skłonna do kupienia reklamowanego towaru bądź usługi.

Aby SmartAds działały reklamodawca musi dostarczyć Yahoo nie tylko materiały graficzne, ale również zapewnić automatyczny dostęp do swojej bazy danych, z której na bieżąco będą czerpane informacje o dostępności i cenach towarów. Z kolei Yahoo połączy te dane ze swoimi informacjami na temat użytkowników i ich zachowania w Sieci.

W przyszłości Yahoo planuje wzbogacenie części reklam, przynajmniej tych dotyczących linii lotniczych, o umożliwienie zakupu biletu bezpośrednio po kliknięciu reklamy. Tak, by użytkownik nie musiał przechodzić na inną stronę, gdzie będzie mógł dokonać transakcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...