KopalniaWiedzy.pl 360 Posted July 17, 2012 Agencja marketingowa Momentum Madrid zainstalowała w 18 miejscach w Hiszpanii inteligentne automaty z napojami, które przy wzrastającej temperaturze dają zniżki na napój Limon & Nada. Automaty znajdują się głównie w parkach wodnych i w pobliżu atrakcji turystycznych. Mają działać od lipca do września. Na wyświetlaczu przez cały czas widnieją aktualna temperatura i rabat. Zakresy temperatury i związane z nimi ceny ustala się w punkcie sprzedaży, dlatego są one specyficzne dla poszczególnych maszyn, zamierzenie było jednak takie, aby przy każdym "kroku" temperaturowym zaproponować klientom ok. 30-proc. zniżkę. W ten sposób przy temperaturze do 25 st. Celsjusza za 330-ml puszkę trzeba by np. zapłacić 2 euro, kiedy słupek rtęci pokaże 26-29°C - 1,4 euro, a przy upałach powyżej 30°C już tylko euro. Stworzeniem oprogramowania zajęła się firma Varadero Software Factory. Automaty są podłączone do sieci teleinformatycznej, z której otrzymują informacje o lokalnej temperaturze i polecenie odpowiedniej zmiany ceny. Share this post Link to post Share on other sites
nantaniel 60 Posted July 17, 2012 Czyli to jest zwykły automat z napojami, w którym można zdalnie zmieniać cennik - i wcale nie musi ta zmiana być spowodowana temperaturą. Share this post Link to post Share on other sites
Belisariusz 4 Posted July 17, 2012 A co to ma na celu????? Share this post Link to post Share on other sites
Anna Błońska 37 Posted July 17, 2012 A co to ma na celu????? Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze Tutaj, o zwiększenie sprzedaży w gorące dni. A że słodkie napoje nie gaszą raczej pragnienia, to po jednej puszce kupuje się następną itepe, itede. Interaktywny z pozoru automat przyciąga uwagę i już sam ten fakt zwiększa prawdopodobieństwo dokonania zakupu. Share this post Link to post Share on other sites